Maliyyə planlaşdırmasının əsas üstünlüyü uğurlu bir iş yaratmaqla nizam yaratmaq və düzgün quruluş yaratmaqdır.
Digər bir fayda gəlir və xərclərin planlaşdırılması və nəzarətidir.

Aydın bir maliyyə planı, bir işin müəyyən bir müddət üçün gəlir və xərcləri planlaşdırmasına kömək edə bilər. Bu, rəhbərliyə şirkət üçün böyük, lakin real maliyyə hədəfləri təyin etməyə və icraya nəzarət etməyə imkan verir.

Maliyyə planı investisiyaların cəlb edilməsinə kömək edir. Hər hansı bir investor və ya kreditor, investisiya qoymadan əvvəl şirkətin davamlılığına və etibarlılığına əmin olmaq istəyəcəkdir. Bu, işin hazırkı vəziyyətini və şirkətin gələcək perspektivlərini nümayiş etdirəcək ətraflı maliyyə planına kömək edir.

Şirkətin cari fəaliyyəti və gələcək gəlir və xərclərin proqnozu barədə məlumatlarla sahibi müxtəlif həllərin effektivliyini asanlıqla qiymətləndirə və onlardan ən yaxşısını seçə bilər.

Maliyyə planlaşdırma mərhələləri maliyyə planı yaratmağın iki yolundan istifadə edir: yuxarıdan aşağıya və aşağıdan yuxarıya.

Yuxarıdan aşağıya – sahibi işin gələcək məqsədlərini müəyyənləşdirir və sonra məlumatları icra üçün tabeçiliyinə ötürür. Sonra zəncirin hər bir bağlantısı göstərilən məqsədlərə və son tarixlərə diqqət yetirərək öz planını tərtib edir.

Aşağıdan yuxarıya üsulu ilə planlaşdırma prosesi hazır planları rəhbərliyə ötürən şöbə müdirləri ilə başlayır. Hər bir şöbə hesabat dövrü üçün lazımi işçilərin sayı, Kadrların İxtisasartırma və avadanlıqların alınması üçün vəsait barədə məlumat verir. Alınan məlumatlara əsasən şirkətin rəhbərliyi ümumi maliyyə planı tərtib edir.