Bütün müəssisələrdə maliyyə planlaşdırması olmalıdır.
Maliyyə planlaşdırması biznesə vacib problemləri həll etməyə kömək edir.
Bu planlaşdırma sayəsində müəssisənin mənfəətini artırmaq üçün ehtiyatları müəyyənləşdirmək, pul vəsaitlərindən ən səmərəli istifadəni təyin etmək, yaxın gələcəkdə qazanc gətirəcək, Şirkətin inkişafının ən rasional istiqamətini tapmaq, biznesə investisiya cəlb etmək, müxtəlif maliyyə qurumları və büdcə ilə maliyyə münasibətlərinin optimallaşdırılmasını təmin etmək mümkündür.
Maliyyə planlaşdırmasının qısamüddətli, orta və uzunmüddətli növləri mövcuddur.
Qısamüddətli maliyyə planlaşdırması 2-3 həftə üçün hazırlanır, xərclərin və gəlirlərin ətraflı siyahısıdır. Belə qısa bir müddət üçün xərclər məlumdur. Məsələn, icarə, əmək haqqı, partnyorlarla hesablaşmalar. Buna görə planlaşdırma məlumat toplamaq və lazımi miqdarda ehtiyatın olması üçün vəziyyəti təhlil etməkdən ibarətdir.
Orta müddətli isə bir neçə aydan bir ilə qədər tərtib edilir, gəlir və xərc hissəsinin proqnozlaşdırılması daha dəqiq olacaqdır. Məsələn, işçilərin əmək haqqını dəqiq hesablamaq mümkündür. Ancaq bəzi istiqamətləri bir ildən çox müddət üçünhesablamaları dəqiq proqnozlaşdırmaq çətindir.
Uzunmüddətli və ya strateji planlaşdırma 3-5 il ərzində hədəflərin qoyulduğu və onların əsasında artıq maliyyəsini planlaşdırılan ən qeyri-dəqiq növdür.
Strateji planlaşdırma gələcək xərclər barədə məlumatlara əsaslanmır, cari maliyyə göstəricilərinə əsaslanır.
Rentabellik, dövriyyə kofisientləri və xalis mənfəətin həcmi təhlil edilir.
Uzunmüddətli planlaşdırma bu mərhələdə ətraflı araşdırma tələb etməyən strateji hədəflərin hazırlanmasıdır. Planlaşdırmanın əsas məqsədi müəssisənin növbəti 3-5 il ərzində həll edəcəyi vəzifələri müəyyənləşdirmək və bu tədbirin nəticələrini müəyyənləşdirməkdir.