Şirkətə yaxşı nəticələri əldə etmək üçün yalnız müəssisənin işini qurmaq deyil, həm də işçilər üçün geyim kodunu hazırlamaq və tətbiq etmək vacibdir. Bu, şirkəti müştərilərin əməkdaşları tez tanıya bilməsi və rəqiblərdən fərqləndirməyə kömək edəcəkdir.
Niyə şirkətdə Geyim Kodu lazımdır?
Geyim kodunun tətbiqi korporativ ruhu və nizam-intizamı artırır. İşçilər komandanın bir hissəsi olduqlarını və ortaq bir məqsədə çatmaq üçün hərəkət etdiklərini başa düşürlər. Bu da öz növbəsində məhsuldarlığı və əmək nizam-intizamını artırmağa yardım edir.
Vahid tərz işçilər arasında geyim rəqabətini aradan qaldırır, hər kəsi bərabərləşdirir və mehriban bir atmosfer saxlamağa imkan verir.
Korporativ geyim kodu müştərilərin və partnyotların mütləq diqqət edəcəyi amildir, həmçinin müəssisənin vəziyyətini də göstərir. Məsələn, restoran və otel işçiləri üçün gözəl bir formanın olması müəssisənin tanınmasını artırmağa kömək edir.
Rəhbərlik işçilərin görünüşünə diqqət yetirirsə, bu, şirkətin nüfuzunun və imicinin onun üçün vacib olduğunu göstərir. Nəticədə, tərəfdaşlar müəssisənin ayaq üstə möhkəm dayandığı və onunla əməkdaşlıq etmək təhlükəsiz olduğu birliklərə sahib olacaqlar.
Əməkadaşın görünüşünün müəyyən standartları tapşırıqların yerinə yetirilməsinə diqqətin artmasına kömək edir. İşçilər bir-birlərinin görünüşündən yayınmayacaqlar ki, bu da ilk növbədə iş tapşırıqlarına diqqət yetirməyə imkan verəcəkdir.
Geyim kodu şirkətdəki xaosa qarşı bir növ müdafiə rolunu oynayır.
Geyim kodu yalnız xidmət sektorunda (kafe, restoran, otel) deyil, hər bir müəssisədə də tətbiq oluna bilər. Xüsusi bir şirkət geyim kodu yaratmaq üçün peşəkar məsləhətçiləri cəlb etmək yaxşıdır.