Müəssisə mühasibatın işindən tamamilə imtina edərsə və funksiyalarını üçüncü tərəfə verərsə, bütün mühasibat uçotu, hesabat və büdcə ilə hesablaşmalar tamamilə autsorserə keçir.
Müəssisə təcrübəli işçiləri və yaxşı rəyləri olan təcrübəli və peşəkar bir şirkət seçməlidir.
Başqa bir seçim, provayder baş mühasib təyin edə bilər. Şirkət mühasibat işçilərini saxlasa da, idarəetmə tamamilə autsorsinqə verilir. Bir sözlə, mühasibatlığın əməkdaşları provayder tərəfindən təyin olunmuş baş mühasib tərəfindən idarə olunur.
Şirkət alıcılardan çox sayda nağd ödəniş alırsa, müəssisə ştat daxili mühasib-kassir qəbul edir. Kassa işçisinin funksiyalarına nağd pulun qəbulu, ilkin sənədlərin qeydiyyatı və pulun şirkətin bankdakı cari hesabına təhvil verilməsi daxildir. Bütün digər əməliyyatlar provayder tərəfindən aparılır.
Mühasibat uçotunun autsorsinqə verilməsinin hansı üstünlükləri var?
Ştat işçilərinin məvacibinə qənaət. Kiçik bir şirkətin autsorsinqi tam ştatlı mütəxəssisdən bir neçə dəfə ucuz başa gələcək.
Şirkət müqavilənin bağlandığı şirkəti təhlil edir və seçir. Əraziyə bağlanmadan ucuz, lakin keyfiyyətli xidmətlər təminatçısı tapmaq mümkündür.
İstənilən vaxt autsorserləri dəyişdirmək mümkündür. Bu halda mühasibat xidməti müqaviləsi bitdikdən sonra yenilənməyə bilər və ya vaxtından öncə ləğv edilə bilər. Daimi olaraq qəbul edilən əməkdaşla ilə bunu etmək olmaz.
Mühasibin işdən çıxarılması və insan faktoru riski yoxdur. Bütün autsorser işçiləri bir-birini əvəz edir.
Autsorser mövcud mühasibat qaydalarını pozsa və ya, məsələn, hesabatların verilməsində geciksə də, müştərinin bütün cərimələri və maliyyə itkiləri ödəniləcəkdir. Təbii ki, məsuliyyət tədbirləri və kompensasiya miqdarı müqavilədə göstərilir.