Yüksək satışların ayarlanması uğurdur, lakin bununla yanaşı müştərilərə yaxşı dəstək xidməti qurulmalıdır. Çünki, müəssisənin imici məhz müşətilərlə əlaqə keyfiyyəti ilə ölçülür.

Yaradıcı yanaşma nümunəsi kimi Vircin Atlantik şirkətinin sahibi qalmaqallı Riçard Brensonu göstərək olar.

Aviaşirkətə zəng zamanı ilk eşidilən budur: “Mənim adım Ricard Brensondur, mən Vircin Atlantik aviaşirkətinin sahibiyəm. Hal hazırda bütün operatorlar məşğuldur. Bu yaxşı deyil. Ona görə belə edək: 18 saniyə içərisində sizə cavab verməsələr, siz 450 funt endirim alacaqsınız. Geri sayıma başlayıram: 18, 17, 16, 15…” Telefonda gözləyən müştəri arzu edir ki, operator cavab verməsin.