Sahiblər haqqında məlumat bölməsində onların qoyuluşlarını göstərmək lazımdır: ideya, xüsusi istehsal texnologiyaları və ya proqram təminatı. Bu əmanətlərin dəyərini qiymətləndirmək vacibdir.

Bundan sonra, müəssisənin obyektlərinin yerləşdiyi ərazini, məsələn, mərkəzdən məsafə, infrastruktur və rayon sakinləri haqqında məlumatları təsvir etmək lazımdır. Binaların avadanlıqlarını və yaxşılaşdırma planı da daxil olmalıdır.

Biznes planı tərtib etməzdən əvvəl Sahənin və Bazarı təhlil etməli, fəaliyyət sahəsi və rəqiblər haqqında mümkün qədər çox məlumat toplamaq lazımdır. Bu hissədə sahənin yerli xüsusiyyətlərini, onun böyüməsinə təsir edən amilləri, məhsul və xidmətlər kateqoriyasını, alıcı və tədarükçüləri, birbaşa rəqibləri və sahə liderlərini, əsas tendensiyaları, sahənin pul ekvivalentində həcmini, marketinq strategiyalarına xas olan amilləri nəzərə alaraq sahənin qısa tarixini təsvir etmək lazımdır.

Eyni bölgədə oxşar biznes taparaq, potensial müştərilərinin arasında sorğu keçirmək, onlara oxşar xidmətləri kimin göstərdiyi, onlardan nə qədər istifadə etdikləri barədə məlumat toplamaq, nəticələrini iş planına əlavə etmək yaxşı olardı.

İdeya əsası məhsuldur. Biznes planda aşağıdakıları göstərmək lazımdır: nə istehsal edirsiniz və ya satırsınız, məhsul və ya Xidmətin xüsusiyyətləri nədir, istehlakçı üçün hansı faydalar var, hər seqmentdən müştəriyə çatana kimi məhsulun yolu necədir, hər seqmentdən planlaşdırılan gəlir nədir, hansı infrastruktur lazımdır.

Müştəri üçün məhsulun dəyərini göstərmək və rəqiblərlə müqayisə etmək lazımdır. Alıcıya çatmazdan əvvəl məhsulun yolunu və auditoriyanın müxtəlif seqmentləri üçün yol fərqini təsvir etmək lazımdır.

Davamı izləyir…