Əvvəlki məqalələrin davamı olaraq biznes-planının hazırlanmasının növbəti bölmə istehsal planı olacaqdır.
Bu bölmə məhsulu bazara çıxarmaq üçün addımlar prosesini təsvir edir. İstehsal planı müəssisənin istehsal gücü, xammal və materialların qiymətləri, zəruri əmək ehtiyatları haqqında məlumatları göstərir.
Bu bölməyə daxil olanlar: avadanlıqların istehsal şərtləri və xüsusiyyətləri, istehsal dəyəri, xammal tədarükçülərinin və kontragentlərin siyahısı, istehsal həcmi, logistika və çatdırılma xərcləri, personalın ixtisas tələbləri.
Əlavə olaraq, xammal qiymətlərinin proqnozunu tərtib etmək lazımdır, çünki bu, malların maya dəyərinə və istehsal həcminə birbaşa təsir göstərir.
Bundan sonra şirkətin təşkilati quruluşu gəlir. Müəssisə əvvəlcə kiçik olsa da, böyüdükcə strukturda podratçılar, logistika xidmətləri və tərəfdaşlar əlavə olunacaq.
Biznesin inkişafı üçün bütün insan resursları təşkilati quruluş baxımından qeyd edilməlidir. Bu bölmə şirkətin iyerarxiyasını, işçilərin məsuliyyət sahələrini, İdarəetmə Qrupunun tərkibini və zəif tərəflərini, işçi kateqoriyalarını və əmək haqqı xərclərini təsvir edir.
Yuxarıda göstərilən məlumatları sxem və ya diaqram şəklində göstərmək yaxşı olardı ki, vəzifəli şəxslərin funksiyaları və idarəetmə qrupunun tərkibi aydın olsun. İdarəetmə potensialını və peşəkar inkişaf nöqtələrini göstərin. Qeyd etmək lazımdır ki, tapşırığı ixtisaslı bir mütəxəssisə həvalə edə bilməmək komandanın zəif tərəfidir. Hər vəzifədə nə qədər əməkdaşın işlədiyini göstərin və əmək haqqının artırılması və işçilərin sayının artması nəzərə alınmaqla əmək haqqı xərclərini planlaşdırın.