Yerli sahibkarlar arasında ümumi problemlərdən biri də rəqəmsal marketinqə diqqətin az olmasıdır. 

Bir çox sahibkar mallarının unikal olduğunu və çox tanıtım tələb etmədiyini düşünür. Kirayə, təmir, mebel, mallara böyük sərmayə qoyurlar, lakin marketinqdə qənaət edirlər. 

Qlobal nəhəng şirkətlər rəqəmsal təbliğata milyonlarla sərmayə qoyur və bununla da təkcə imicini deyil, həm də markaya bağlılığı və satışı yüksəldir.

Yeni biznesə başlamaq üçün əsas “dəst” bunlardır:
• Sosial mediada səhifələr (İnstagram, TikTok, Google Maps)
• Veb sayt
• SMM
• Tarketinq
• SEO

Sosial şəbəkələrdə səhifələr yaratmaq sadədir, lakin yazıların düzgün aparılması və yaradılması peşəkarlıq tələb edir. İnstagram-da effektli reklam yerləşdirmək üçün mütəxəssisin edə biləcəyi düzgün targetinq lazımdır. Post hazırlamaq, video çəkmək, SEO peşəkarlıq və yaradıcı yaxınlaşma tələb edir. 

SMM və SEO mütəxəssislərinin işi bahalı mebeldən daha çox qazanc və fayda gətirəcəkdir.

Bir çox biznes təşviq və mütəxəssislərdə qənaət etməklə uğursuzluğa duçar oldu. Bu işləri müstəqil şəkildə həyata keçirməyə çalışmaq heç bir effekt vermir, vaxt gedir, satışlar ümidləri doğrultmur və xərclər şirkətin gələcəyini şübhə altına alır.

Tapşırıqları mümkün qədər podratçılara həvalə etmək lazımdır.  Bunun üçün ştatlı işçiləri işə götürməyə ehtiyac yoxdur. Bunlar autsorsinqdə işləyən mütəxəssislər, muzdlu sürücülər, freelancerlər, reklam agentliyi, mühasibat üçün outsors xidmətləri üzrə ixtisaslaşmış şirkətlər və sairə ola bilər. Podratçıların məsuliyyətini müəyyənləşdirmək, özünüz isə yaxşı bildiyiniz işlərlə məşğul olmaq lazımdır.