Biznesin əsası – satışların artması və daimi müştərilərin sadiqliyidir.

Bu problem qismən daimi alıcıları təşviq edən loyallıq proqramları sayəsində həll edilə bilər. Alıcılar endirimlər, bonuslar və digər üstünlüklər əldə edə bilirlər.

Tədqiqatlar göstərir ki, loyallıq proqramından istifadə edən şirkətlər bir ildən sonra satışlarında 7%, qazanclarında isə 6% artım əldə edirlər. Satışdan 3 il sonra ümumi satış səviyyəsi 11% artır.

Şirkətlər müştəri üçün fayda təklif etmək, yeni alış-verişin təşviqi və müştəriləri rəqiblərə keçmənin qarşısının alınması vacibdir. Bu bonus sistemi ― loyallıq proqramları yaratmaqla edilə bilər. Buna endirimlər və bonuslar sistemləri daxildir. Sadiq müştərilər üçün loyallıq kartları şirkətə auditoriyanın etibarını qazanmağa, imicini yaxşılaşdırmağa və rəqibləri qabaqlamağa kömək edir.

Loyallıq proqramı ilə şirkətlər fərqli məqsədlər güdürlər: marka və məhsula maraq oyatmaq, təkrar alış-verişi təşviq etmək, Orta çeki artırmaq, yeni alıcılar cəlb etmək və müştəriləri uzun müddət saxlamaq.

Ayrıca, şirkət müştəriləri haqqında çoxsayda şəxsi informasiya və məlumat toplayır. Bu məlumatlar auditoriyanı istəklərinə uyğunlaşaraq təklifləri hədəf almağa və fərdiləşdirməyə kömək edir.

Sadiqlik proqramları təkrar alış-verişi stimullaşdırır. Müştəri alış üçün növbəti ödənişdə istifadə oluna biləcək bonuslar alırsa, mağazaya qayıtma ehtimalı daha yüksəkdir. Xalların məhdud istifadə müddəti olan bonus loyallıq sistemi isə daha tez alış-veriş etməyə həvəsləndirir. Alıcıları alış məbləğindən asılı olaraq daha çox şey almağa həvəsləndirmək üçün hədiyyə və ya müxtəlif miqdarda bonuslar vermək olar.

Müxtəlif proqram strategiyaları müştəri gedişini azaltmağa və onları saxlamağa kömək edir. Bunlar hədiyyələr, promolar, xüsusi təkliflərdir.

Bu proqramlar brendi tövsiyə edə bilən və reklam xərclərini azalda bilən markaya sadiq auditoriya yaradır.