Loyallıq proqramı qurmaq üçün əvvəlcə onun mexanikasını seçmək lazımdır.
Ən çox yayılmış bir neçə növ Loyallıq Proqramı mexanikaları mövcuddur.
Endirimli loyallıq proqramı şirkətin mal və ya xidmətlərinə sabit və ya məcmu endirim daxildir. Müştəri markanın endirim kartını alır, bunun sayəsində endirimli qiymətə alış-veriş edə bilər.
Bonus loyallıq sistemi alış məbləğinin bir hissəsinin müştərinin hesabına xallarla qaytarılmasını təklif edir. Bonuslar sonrakı alışlar üçün müəyyən edilmiş nominalda pula bərabər tutula bilər.
Bəzən kiçik şirkətlər bonus sisteminin sadələşdirilmiş versiyasından istifadə edirlər. Kassada loyallıq kartları əvəzinə karton kartlar verilir. Hər dəfə alış edərkən, satıcı karta möhür vurur. Lazımi miqdarda yığdıqdan sonra alıcı məhsulu pulsuz və ya endirimlə ala bilər. Məsələn, yerli qəhvəxanalarda ən çox yayılmış sistem: on fincan qəhvə aldıqdan sonra bir pulsuz içki təklif olunur. Tədricən bu kartlar virtual məkana keçir.
Çox səviyyəli loyallıq sistemdə şirkət müştərinin statusunu artırır və alışların artması ilə onun imtiyazlarını və mövcud bonuslarını genişləndirir.
Abunə – müştəri müəyyən vaxtlarla abunə haqqı ödəyir, bunun müqabilində üstünlüklər alır: bonuslar, yüksək səviyyəli, VIP və digər əlavə xidmətlər.
Kəşbək – ən çox yayılmış loyallıq sistemidir. Bu proqram malların dəyərinin bir anda bank kartına pulla və ya virtual balansa qismən qaytarılması mexanikasına əsaslanır. Kəşbək faizi sabit və ya məcmu ola bilər (ölçüsü alış məbləğindən asılıdır). Bu cür mexanika müştərini alış-verişi artırmağa təşviq edir. Bu sistem xüsusilə bank sektorunda yaygındır.
Loyallıq proqramlarının bütün yuxarıda göstərilən mexanikası satış və müştəri sədaqətini artırmağa kömək edir.
Foto: Kamran Aydınov