Maliyyə planlaşdırması bir neçə yolla həyata keçirilir:
• Normativ – şirkətin ehtiyacları müəyyən edilmiş normalar əsasında hesablanır. Məsələn, normalar vergi dərəcələri, ehtiyatdakı ehtiyac normaları və ya xərc normaları ola bilər. Effektivlik üçün aktuallıq (qanunvericilikdəki bütün dəyişiklikləri hər səviyyədə izləmək lazımdır), texniki hesablamalar və analitika ilə əsaslandırılmış, hərtərəfli və çevik olmaq kimi bir sıra tələblərə cavab verməlidir.
• Hesablaşma və analitik – əsas olaraq əldə edilmiş maliyyə göstəricilərinə, həmçinin gələcək dövr üçün göstəricilərin indekslərinə əsaslanır. Bu metod texniki standartları olmayan müəssisələr tərəfindən istifadə olunur. Xüsusiyyəti – yaranacaq durum üçün bir neçə variant işlənməlidir.
• Balans – gələcək dövrdə mövcud fondları, mənbələri və xərcləri nəzərə alan proqnoz balansına əsaslanır. Mütəxəssislər metodu çox real hesab edirlər, lakin inflyasiya və bazar vəziyyətini nəzərə alınmır.
• İqtisadi və riyazi modelləşdirmə – müəssisənin iqtisadi proseslərinin dəqiq riyazi təsvirinin tərtibinə əsaslanır.
• İqtisadi və statistik – şirkət göstəricilərinin araşdırılması və təhlilindən ibarətdir, bundan sonra müəyyən sayda təxirə salınmış dövrlər üçün proqnozun çıxarılması ilə bir trend qurulur. Çatışmazlığı – dəqiq olmamasıdır, çünki reallıqda bütün amilləri və meylləri nəzərə almaq mümkün deyil.
• Büdcə – şirkətin büdcə sisteminin tərtibinə və icrasına nəzarət əsasında hazırlanır. Əməliyyatları ətraflı və detallı şəkildə planlaşdırmağa imkan verir, təşkilatın maliyyə intizamını təmin edir və planların aydın koordinasiyasına zəmanət verir.
Maliyyə planı müəssisələr üçün vacibdir. Ancaq çox vaxt yerli sahibkarlar ona önəm vermirlər. Problemlər yarandıqda iflas və uğursuzluqla nəticələnir.