Maliyyə planının hazırlanması müəyyən bilik və bacarıq tələb edən və vaxt tələb edən işdir.

Böyük şirkətdə maliyyə planı hazırlamaq üçün bir neçə mütəxəssisdən ibarət bir komanda lazımdır.

• Maliyyə analitiki – maliyyə göstəricilərinin təhlili və müəssisənin maliyyə məqsədlərinə çatmaq üçün strategiya, həmçinin mümkün maliyyə risklərini qiymətləndirərək proqnozlar və büdcələr hazırlayır.

• Maliyyə meneceri – şirkətdə maliyyə idarəçiliyindən məsuldur. Layihədəki vəzifələri: maliyyə planlaşdırma strategiyasının hazırlanması, büdcənin icrasına nəzarət, investisiya qərarları və maliyyə risklərinin idarə edilməsi.

• Mühasib – şirkətin ixtisaslaşmış mütəxəssislərdən istifadə etmək üçün resursları olmadığı halda, kiçik biznesdə maliyyə planlaşdırması ilə məşğul olur. Onun vəzifələri sahəsində maliyyə hesabatlarının hazırlanmasıdır.

• Sahibkar – maliyyə planlaşdırmasını yalnız ixtisaslaşmış mütəxəssisləri işə götürə bilmədiyi təqdirdə biznesin inkişafının ilkin mərhələlərində bu işləri aparır. Lakin, maliyyə sahəsində ekspert olmadıqda səhv riski yüksəkdir.

Böyük şirkətlərdə maliyyə planı şirkətin maliyyə uçotundan məsul olan mütəxəssis tərəfindən həyata keçirilir. Şöbə müdirlərini və lazımi məlumatlara sahib olan digər işçiləri prosesə cəlb etmək səlahiyyətinə malikdir. Maliyyə planlaşdrılması böyük şirkətlər üçün çox vacibdir, çünki problem yarandıqda daha çox zərər görə bilər.

Maliyyə planının hazırlanmasını maliyyə sahəsində təcrübəsi və biliyi olan, artıq müxtəlif müəssisələrlə işdə təcrübəsi olan mütəxəssislərə və ya konsaltinq şirkətinə vermək məsləhətdir. Bu halda maliyyə planı, işin idarə edilməsi üçün lazım olan bütün məlumatları əhatə edəcək. Maliyyə planının hazırlanması gələcək dövr üçün çox əhəmiyyətlidir.