Biznes daha çox böyüdükcə marketinq tapşırıqlarını tədricən avtomatlaşdırmaq lazımdır. 

Avtomatlaşdırma nəticəsində hər dəfə yeni kampaniyaları yaratmaqdan fərqli olaraq daha az vaxt sərf etmək mümkündür. 

Ancaq bunların avtomatlaşdırılması lazımdırsa, həmişə müştərilərə göndərilən mesajları fərdiləşdirmək tövsiyə olunur.

Hədəf auditoriyasını başa düşmək üçün alıcılar haqqında məlumat toplamaq lazımdır. Bundan əlavə, kimin üçün yazıldığını bilmək mesajı daha aydın edə bilər. Bu metoddan istifadə həm də satışlar yaxşılaşdırmağa kömək edəcək. Əsas auditoriyanın kim olduğunu öyrənmək üçün məlumatları çeşidləmək lazımdır.

Müştərilərin nə düşündüyünü də öyrənmək lazımdır. Sorğu keçirə və ya müştərilərinizlə danışa bilərsiniz. Bu mənbələrdən istehlakçıların üstünlükləri, məhsulların istifadəsi və demoqrafik məlumatlar haqqında məlumat əldə etmək mümkündür.

Yaxşı satış planı yaratmaq üçün rəqiblərin nə etdiyini bilmək lazımdır. Sürətlə böyümək üçün şirkəti qiymət və təkliflər baxımından rəqabətdən uzaqlaşdırmaq lazımdır. Güclü rəqabət həm də satışın artması və daha geniş auditoriyaya çatmağın yeni yollarını düşünməyə vadar edə bilər.

Müştərilərinin düşündükləri və söylədikləri ilə maraqlanan şirkətlər həmişə onlara bu fürsəti verirlər. Rəy tələb etmək və avtomatik olaraq onların şərhlərini toplamaq lazımdır ki, bu da müştərilərinizin nə qədər məmnun olduqları barədə ümumi bir fikir verəcəkdir.

Statistikanı daim izləmək lazımdır. Məlumatların təhlilinə və işin yaxşılaşdırılmasına kömək edə biləcək bir çox xidmət var. Bundan əlavə, analitika işinizi inkişaf etdirməyin istifadə olunmamış yollarını tapmağa kömək edə bilər.