marketing young cute business lady in striped shirt in office creating new marketing plan

Marketinq termini demək olar ki, hər kəsə tanışdır, hər kəs biznes yaradarkən bilmədən kiçik bazar araşdırması keçirir.

Marketinq – istehlakçı ehtiyaclarının öyrənilməsi, onların ödənilməsi üçün effektiv həllərin tapılması və tələbin stimullaşdırılması üçün fəaliyyətdir.

Biznes rəqiblərin təkliflərini və qiymətini öyrənməlidir. Bu, artıq marketinqdir, çünki səthi bazar araşdırmasıdır. Yalnız diqqətlə araşdırmalı, məhsullarla kimin maraqlandığını və müştərilərə tam olaraq istədiklərini necə təklif edəcəyini başa düşməlidir.

Auditoriyanızın əsas xüsusiyyətlərini müəyyənləşdirmək lazımdır: cinsi, yaşı, yaşayış yeri, gəlir səviyyəsi, maraqları. Sonra müştəriləri qruplara bölmək lazımdır. Beləliklə, mebel salonunun auditoriyasına uşaqları olan cütlüklər, subay şəxslər, ofis üçün mebel alan şirkətlərin menecerləri daxil ola bilər və bütün bu insanlar tamamilə fərqli reklam təklifləri ilə maraqlanacaqlar. Auditoriyanı, vərdişlərini və ehtiyaclarını anlamaq daha çox müştərini “məmnun etməyə” imkan verir.

İşə başlayan bəzi sahibkarlar şansa və “ara söhbətlərə” etibar edirlər. Ancaq bu böyük bir səhvdir. Şəhərin digər tərəfindəki müştərilər, mal və xidmətlərin qiymətləri sərbəst olmadıqda, şirkət özü haqqında məlumat vermirsə, əlverişli qiymətlərə haqqında necə biləcəklər?

Marketinq məhsul və xidmətləri tanıtmaq üçün müxtəlif təsirli vasitə təklif edir və bunlar çox investisiya tələb etmir. Hashtaglarla müsabiqələr, sosial şəbəkələrdə tematik qruplarda yazıların yerləşdirilməsi, profil distribyutorları ilə tərəfdaşlıq, kontekstli və hədəflənmiş reklamlar, elektron poçt göndərişləri, kampaniyalar, endirimlər və xüsusi təkliflər, tematik mediada nəşrlər — bunların hamısı biznes haqqınızda məlumat almaq və gəlmək üçün istifadə edilə bilər.

Marketinq və reklama qənaət edən sahibkar sonunda satışlarını məhdudlaşdırır və özünü uğursuzluğa sürükləyir.