Brend – istehlakçı tərəfindən məhsulun və ya şirkətin davamlı, unikal qavrayışı, məhsulla birlikdə əldə etdiyi hisslər və duyğulardır.
Brendinq bu obrazı istehlakçının şüurunda yaratmağa və saxlamağa yönəlmiş ardıcıl hərəkətlər toplusudur.
Brendin biznes baxımından əsas vəzifəsi məhsulun əlavə, qeyri-maddi dəyərini yaratmaq və nəticədə onun qiymətini artırmaqdır. Marka qiymət dəyərini idarə etməyə, rəqabəti daha keyfiyyətli yeni səviyyəyə qaldırmağa imkan verir.
Bir marka şirkətin vacib hissəsi ola bilər. Interbrand və JP Morgan konsaltinq şirkətlərinin araşdırmalarına görə, orta hesabla brend səhmləri birjada olan şirkətlərin dəyərinin üçdə birindən çoxunu təşkil edir.
Güclü bir brend yalnız tanınan ticarət markası deyil, hədəf auditoriyaya yaxın olan fəlsəfə və mənadır. İstehlakçı ilə doğru dialoq qurmağın açarı brenddir. Brend şirkət və alıcı arasındakı münasibətlərin təməlidir, alıcı üçün bağlılıq və etibar yaradır.
Güclü bir brend yaratmaq, nəticəsi həmişə birbaşa şirkətin kapitalından və ölçüsündən asılı olmayan çətin bir prosesdir. Əvvəllər yerli bir marka pulun olmaması səbəbindən güclü bir marka qurmağı bacarmırdısa, indi hər şey fərqlidir.
Şirkətlərlə alıcı arasındakı əlaqə yeni səviyyəyə yüksəlib. Sosial media əhəmiyyətli bir tanıtım kanalına çevrilib, istehlakçı axtarışı və onunla əlaqə qurmaq daha asan olub.
Bu gün şirkətlər suallara cavab vermək və rəy almaq, maraqlı və faydalı məzmun yaratmaq, maraqlı hekayələri ərz etməklə istehlakçıya yaxınlaşmaq imkanına malikdir.