Ənənəvi ticarətin internetə keçid tendensiyası hər il artır və ənənəvi mağazalara davamiyyət azalır.

Data Insight analitikləri onlayn alış-verişin ildə 20%-dən çox artım tempini proqnozlaşdırırlar.

İstehlakçılar kütləvi şəkildə onlayn alış-verişə keçirlər və onlayn pərakəndə platformalarının texnologiyaya yatırdıqları vəsait artır. Bununla şirkətlər əhəmiyyətini artırmağa, marka imicini və müştəri təcrübəsini yaxşılaşdırmağa çalışırlar. İnternet məlumat bazasından ticarət sisteminə çevrilərək biznes alətinə çevrilib.

Onlayn oyunçularla rəqabət aparmaq üçün pərakəndə satıcılar yeni satış formatlarına uyğunlaşmaq məcburiyyətində qalırlar.

Hal-hazırda, ənənəvi mağazalarda alış-veriş yaşlı insanlar üçün prioritet olaraq qalır. Mediakix-in araşdırmasına görə, gənc nəslin 85%-i sosial mediadan məhsul və xidmətlər haqqında məlumat əldə edir və onların üçdə biri video materialı onlayn izləyir. Satın alma qərarı vermək üçün bloggerlərin və rəy liderlərinin fikirlərinə əhəmiyyət verirlər. Bu nəslə təsir edə bilmək üçün onlar vacib olan rəy liderləri ilə əlaqə qurmaq vacibdir. Biznesdə sosial kanallardan istifadə edərək, onlayn mağazaya sadiq alıcıların böyük trafikini cəlb etmək olar.

Araşdırmalara görə, alıcılar zəruri və əsas alışların böyük hissəsini, nisbətən ucuz seqmentlərdə və diqqətli büdcə planlaşdırmasından sonra həyata keçirir, böyük endirimlərə qədər təxirə salır və alternativ satıcıların müqayisəli təhlilini aparırlar. Müasir istehlakçının vaxtı azdır və gəzməyə vaxt itirmədən bir yerdə alış-veriş etmək istəyir. Onlayn format alıcıya tez bir zamanda məlumat toplamaq, digər onlayn satıcılarla müqayisə etmək və qərar vermək imkanı verir.