Mühasibat autsorsinqinin bir neçə növü var. Onlardan biri – konsaltinqdir.

Şirkətin ştat mühasiblərinin mühasibat uçotu ilə bağlı sualları yarandıqda lazım olur.

Qanunvericilik dəyişdikdə və yeni hesabat formaları ortaya çıxdıqda da baş verə bilər. Bu vəziyyətdə Mühasibat konsaltinqi problemi minimum xərclə qısa zamanda həll etməyə imkan verir.

Şirkət mühasibat uçotunun bəzi sahələrini autsorsinqə verə bilər. Müəssisədə baş mühasib işini davam etdirir və mühasibat uçotunun bəzi hissələri üçüncü tərəf şirkətə verilir. Məsələn, əmək haqqı və hesabatların formalaşdırılması baş mühasibin özü tərəfindən həyata keçirilir, təchizatçılar və podratçılarla hesablaşmaların uçotu isə autsorsinqə verilir. Kənar şirkətlərə verilən mühasibat uçotunun ən populyar sahələri əmək haqqı, kadr işi, ilkin sənədlərin işlənməsi, ixrac-idxal əməliyyatları, tərəfdaşlarla hesablaşmalar və digərlərdir.

Ayrıca, şirkət mühasibat xidmətdən tamamilə imtina edə və funksiyalarını üçüncü tərəfə verə bilər. Bu vəziyyətdə büdcə ilə bütün mühasibat, hesabat və hesablaşmalar tamamilə autsorserə keçir. Müəssisə yaxşı rəyləri, peşəkar işçiləri olan təcrübəli və ixtisaslı bir şirkət seçməlidir.

Müəssisənin autsorser vasitəsi ilə mühasibat rəhbərliyini seçdiyi başqa bir yol da var. Şirkət mühasibat heyətini saxlayır, lakin idarəetmə autsorsinqə verilir. Əslində Mühasibat işçiləri kənar bir şirkətdən idarə olunur.

Mühasibat uçotunun autsorsinqə verilməsinin üstünlükləri qənaətdir. Kiçik şirkətin autsorsinqi tam gün işləyən mütəxəssisdən bir neçə dəfə ucuz başa gələcək.

Hər hansı bir sualınız yaranarsa, bizə müraciət edə bilərsiniz, peşəkar komandamız qısa zamanda və professional konsaltinq xidməti göstərəcək.