Mühasibat autsorsinqinə bütün dünyada getdikcə tələb artır.
Hal-hazırda Mühasibat autsorsinqinin bir neçə növü var.
Onlardan biri konsaltinqdir. Belə bir xidmət şirkətin daimi mü
hasiblərinin Mühasibat uçotu ilə bağlı sualları olduqda lazımdır. Çox vaxt bu, qanunvericiliyin dəyişdirilməsi və yeni hesabat formalarının tətbiqi ilə baş verdikdə tələb olunur. Bu vəziyyətdə məsləhətlər problemi minimum xərclə tez bir zamanda həll etməyə imkan verir.
Şirkət mühasibat uçotunun bəzi hissələrini autsorsinqə verə bilər. Eyni zamanda, təşkilat öz baş mühasibini saxlayıb, mühasibat uçotunun kiçik hissələri üçüncü tərəf agentliyinə verə bilər. Məsələn, əmək haqqı və hesabatların hazırlanması baş mühasib tərəfindən həyata keçirilir, tədarükçülər və podratçılarla hesablaşmaların uçotu autsorsinqə verilir. Autsorsinqə verilən mühasibat uçotunun ən populyar sahələri əmək haqqı, kadr işi, ilkin sənədlərin işlənməsi, ixrac-idxal əməliyyatları, qarşı tərəflərlə hesablaşmalar və sairədir.
Müəssisə mühasibat uçotunu tamamilə digər şirkətə həvalə edə bilər. Bu vəziyyətdə büdcə ilə bütün mühasibat, hesabat və hesablaşmalar tamamilə autsorserə keçir. Müştəri təcrübəli və ixtisaslı bir şirkət seçməlidir.
Müştəri provayder vasitəsilə Mühasibat rəhbərliyinin seçilməsi də başqa bir növdür. Daha az yayılıb. Şirkət mühasibat heyətini saxlayır, lakin idarəetmə autsorsinqə verilir. Əslində Mühasibat işçiləri baş mühasib-provayder tərəfindən idarə olunur.
Məsələn, bir təşkilat alıcılardan çox sayda nağd ödəniş qəbul edir. Bunun üçün Mühasib-Kassir vəzifəsi üçün bir neçə əməkdaş təyin edir. Kassa işçiləri yalnız nağd pul qəbul edir, ilkin sənədləri tərtib edir və şirkətin cari hesabına pul köçürürlər. Qalan əməliyyatlar autsorsinq müqaviləsi ilə verilir.