Keçmiş məqalələrdə göstərildiyi kimi, fərdi sahibkar müstəqil olaraq mühasibat apara bilər.
Fərdi Sahibkar mühasibat kitabını, onlayn xidmətləri və ya mühasibat proqramını istifadə edərək mühasibat apara bilər.
Rüblük hesabatların verilməsinə isə dövlət vergi xidmətinin vergi ödəyicilərinə xidmət mərkəzlərində kömək edirlər.
Müstəqil mühasibat uçotunun müsbət və mənfi cəhətlərini nəzərdən keçirək:
Müsbətləri: Aşağı xərcləri göstərmək olar. Mühasib və ya autsorsinq şirkətinin xidmətləri kimi heç bir xərc yoxdur. Sahibkar özü bütün maliyyə əməliyyatları və hesabatlara nəzarət edir. O, həmçinin sahibkara biznesin planlaşdırılmasında faydalı olan mühasibat uçotu və vergitutmanın əsaslarını öyrənmək imkanı verir.
Mənfiləri: Qanunvericiliyin öyrənilməsinə, mühasibat uçotunun düzgün aparılmasına və hesabatların hazırlanmasına sərf olunan vaxt mənfi tərəflərindəndir. Təcrübə olmadıqda, hesablamalarda və ya hesabatlarda səhvlərə yol vermə riski var ki, bu da cərimələrə səbəb ola bilər. Onlayn xidmətlər ilə də mühasibat uçotunun bütün aspektlərini əhatə etmək çətindir, xüsusən də sahibkar daha mürəkkəb əməliyyatlarla üzləşirsə.
Onlayn xidmətlərdən istifadə:
Müsbətləri: BU xidmətlər əksər vəzifələri avtomatlaşdırır – vergi hesablamaları, hesabatların hazırlanması və hətta balans hesabatı. Proqramlar avtomatik olaraq məlumatların düzgün daxil edilməsini yoxlayır və bununla da səhvləri azaldır. Xidmətlər qanun çərçivəsində qalmağa kömək edən qanunvericilik dəyişikliklərinə uyğun olaraq yenilənir. Proqramı özünüz yeniləməyə ehtiyac qalmır.
Mənfiləri: onlayn xidmətlərin pulsuz abunəliyi funksiyalarda və ya əməliyyatların sayında məhdud ola bilər. Xidmətlərin tam istifadəsi abunə haqqını ödəməsi ilə açıla bilər. Xidmətdəki nasazlıqlar və ya texniki problemlər halında çətinliklər yarana bilər. Onlayn xidmətlər mühasibat uçotunu çox asanlaşdırır, lakin fərdi işin bütün nüanslarını nəzərə ala bilmirlər. Bu vəziyyətdə əlavə parametrlər tələb oluna bilər.