Fərdi sahibkar mühasib və ya mühasibat şirkətini işə cəlb edirsə, onun qarşısında hansı vəzifələrin qoyacağını anlamalıdır. 

Biznesin başlanğıcında həcmlər kiçik ola bilər, lakin biznesin böyüməsi ilə tapşırıqların siyahısı da genişlənə bilər. 

Mühasib vergi uçotunun aparılması və hər hesabat dövrü üçün vergi məbləğinin hesablanması ilə məşğul olur. Vergi bəyannaməsinin hazırlanması və verilməsini nəzarətdə saxlayır ki, cərimələrin qarşısını alsın.

Hesabatların hazırlanması və təqdim edilməsi də mühasibin işinə daxildir. Rüblük və illik hesabatlar təqdim olunur. Əməkdaşlar varsa, sığorta və sosial ödənişlər hesablanır. 

Mühasib məlumatların düzgünlüyünə də cavabdehdir, bu da vergi orqanları tərəfindən yoxlanarkən xüsusilə vacibdir.

Gəlir və xərclərin uçotu mühasibin əsas vəzifələrindən biridir. Buna bütün gəlir və xərclərin sistemləşdirilməsi, xərclərin hesablanmasının yoxlanılması, onların vergi tələblərinə uyğunluğu, həmçinin vergi bazasının hesablanmasında səhvlərin qarşısını almaq üçün şəxsi və sahibkarlıq xərclərinin ayrılması daxildir.

Mühasib fərdi sahibkara məsləhət verir, vergi qanunvericiliyindəki dəyişiklikləri idarə etməyə kömək edir və vergilərin optimallaşdırılması ilə bağlı məsləhətlər verir. 

Mühasibin işinin vacib bir hissəsi müəssisənin pul axınlarına nəzarətdir. Buna aşağıdakılar daxildir: 

• Hesablaşma və nağd əməliyyatların aparılması.

• Kassa və hesablaşma hesablarının istifadəsinə nəzarət.

• Biznesin likvidliyini və maliyyə sabitliyini qorumaq üçün maliyyə göstəricilərinin təhlili.

Mühasib şirkətin maliyyə vəziyyəti haqqında aydın təsəvvürə malik olması üçün biznes sahibi üçün hesabatlar hazırlaya bilər. Onlara balans, mənfəət və zərər hesabatı, pul vəsaitlərinin hərəkəti hesabatı daxildir.