Biznes strategiyanın vacib cəhətlərindən biri də tanışlıqları genişləndirməkdir. Sahibkarın uğuru həm müştərilərlə, həm də digər sahibkarlarla geniş əlaqələrinin geniş olmasıdır. Netvorkinq bu işdə çox kömək olur.
Netvorkiq sahibkara nə verir?
Gələcəyə investisiya. Bir insan peşəkarlarla nə qədər çox tanışlığı olarsa, bir o qədər çox geniş imkanlarıa sahib olur. Bu mühitdə hər kəsin özünəməxsus biliyi, təcrübəsi, əlaqələri və digər mənbələri var. Netvorkiq sayəsində bu mənbələrə daxil olmaq mümkündür.
Netvorkiq biznesi inkşaf etdiri. Peşəkarlarla ünsiyyət, qarşılıqlı təcrübə mübadiləsi işdəki çətin vəziyyətlərə fərqli bir yöndən baxmağa, yeni imkanlar görməyə və səhvlərdən qaçmağa imkan verir.
Kadr məsələlərinin həllinə kömək edir. Sahibkar iş görməyə başladıqda və komanda axtardıqda, İş saytlarından əməkdaşları seçərkən müəyyən risklər yaranır. Netvorkiqdən yaranan həmkarların tövsiyələri əsas və ya üst mövqe mütəxəssisləri qısa zamanda tapmağa kömək edir.
Netvorkiq biznes tərəfdaşlarının, sponsorların, investorların, marka səfirlərinin, fikir liderlərinin — məhsul və malları tanıtmaq istəyən insanların axtarışını təşviq edir.
Psixoloqlar qeyd edirlər ki, müəyyən bir insanın uğuru və maddi sərvəti, sosial dairəsindən olan insanların arifmetik orta sərvətidir. Kifayət qədər bilik, bacarıq yoxdursa və ya iş üçün lazımi biliklər yoxdursa, bu komandaya və ya tərəfdaşlara faydalı insanları cəlb etməklə kompensasiya edə bilər.
Dünyada təcrübə mübadiləsi, tanışlıq və əməkdaşlıq üçün bir çox sahibkarların biznes klubları mövcuddur. Azərbaycanda da belə klublar yaradılıb.