Mühasibat uçotunu autsorsinq etmək hansı şirkətlərə faydalıdır?

Yeni yaradılan müəssisələrə mühasibat uçotunun düzgün qurulması onu üçün mühasibat xidmətləri göstərən autsors şirkətə vermək yaxşıdır. Beləliklə, işin əvvəlində səhvlərdən qaçmaq olar. 

Artıq fəaliyyət göstərən şirkətlərin böyüməsi ilə mühasibat uçotunun genişləndirilməsinə də ehtiyac yaranır. Bu halda Mühasibat uçotu öhdəliyinin autosors şirkətə verilməsi də məntiqlidir.

Ştat mühasiblə müqayisədə autsorsinqin üstünlükləri nələrdir:

Mühasib üçün iş yeri yaratmağa, əmək haqqından vergi ödəməyə, mühasibat proqramları və hüquqi bazalar almağa ehtiyac yoxdur.

Bir xarici şirkətə müraciət edərkən, faktiki göstəricilərdən hesablanan həqiqi iş həcmini ödəyirsiniz. Məsələn, əməliyyatların sayı və ya digər göstəricilər.

Mühasibat xidməti göstərən şirkətdə müxtəlif profilli bir çox mütəxəssis var və hamısı sizin ixtiyarınızdadır. Bir qayda olaraq, məsləhətləşmələr də müqaviləyə daxil edilir, çətin vəziyyətlərdə həmişə bir həll tapmağa kömək edəcəkdir.

Əgər işçiniz ciddi səhvlərə yol verirsə, o zaman sadəcə işdən çıxa bilər və problem – cərimələr və digər çətinliklər qalacaq. Yeni bir mühasib işə götürməli və iş üçün yenidən ödəməli, əlavə olaraq cərimələr ödəməlisiniz. Autsorsinq şirkəti həmişə işçilərinin hərəkətlərinə görə məsuliyyət daşıyır, bir şey olduqda cərimələr üzrə bütün zərərləri tam ödəyir, çünki heç kim səhvlərdən sığortalı deyil.

Qərar verməzdən əvvəl hər şeyi hərtərəfli ölçməlisiniz. Mühasibat uçotu üçün şirkət seçimini ciddi qəbul edin, çünki maliyyə durumu və çox sayda məxfi məlumatları onlara etibar edirsiniz.