Şirkətin bütün işçiləri üçün vahid korporativ davranış qaydaları yaratmaq vacibdir.

İş etiket qaydalarının əsasını təşkil edəcək əsas prinsipləri müəyyənləşdirmək lazımdır. Bu, həmkarlarına, müştərilərinə və tərəfdaşlarına hörmət, peşəkarlıq, dürüstlük və sairədir.

İşgüzar görüşlər, tədbirlər, yazışmalar, telefon danışıqları üçün davranış və ünsiyyət qaydalarını hazırlamaq lazımdır.

Sonra bu qaydalar haqqında işçiləri məlumatlandırmaq, tələblərlə tanış etmək üçün seminarlar və təlimlər keçirmək arzuolunandır. Təlim zamanı geri dönüş yaratmaq və komandanın şərhlərini nəzərə almaq, müxtəlif vəziyyətlərdə düzgün və yanlış davranışı göstərmək üçün nümunələr lazımdır. Şirkət rəhbərlərinin iş etiketini fəal şəkildə dəstəkləmələri, özlərinin də buna əməl etmələri vacibdir.

Şirkətdə iş etiket qaydalarına riayət etməmək stresə, daha sonra komanda üzvlərinin tükənməsinə səbəb ola bilər. Yerli şirkətlərdə çox yayılmış səhvlərdən biri iş saatlarından kənar vaxtlarda zənglər və mesajlarların olmasıdır.

Rəhbərlərin vəzifəsi stresi minimuma endirmək, iş vaxtının sərhədlərini müəyyənləşdirmək və işçilərin ayrılmış vaxtda tapşırıqları icraya vaxtlarının olmadığının səbəbini araşdırmaqdır. Bəlkə də qarşıya qoyulan hədəflər əlçatmazdır və ya komandada münaqişələr yaranır, uyğunluq yoxdur, ünsiyyət çox vaxt aparır.

Rəhbərin stresin işçilərə təsirini azaltması lazımdır. Bunu etmək üçün onlara əlavə vaxt vermək, son tarixləri dəyişdirmək, prioritetləri düzgün müəyyənləşdirmək və işçilərin fasilələrinin keyfiyyətini izləmək lazımdır.

İş məsələlərində həftə sonları və tətillərdə tez-tez edilən dəyişikliklərin qarşısını almaq, zəng və məktubları qadağan etmək vacibdir. İşdəki gecikmələr ödənişlər və ya istirahət günləri ilə kompensasiya olunmalıdır.