Müasir iqtisadiyyat rəqabət reallıqlarında biznesə xüsusi yanaşma tələb edir.

Müştəri loyallığını qazanmaq hər bir şirkətin əsas vəzifələrindəndir. Kütləvi promo kampaniyalar və reklam artıq müştəri üçün kifayət qədər dəlil deyil. 

Müştəriyə fərdi yanaşma, şirkətin ona göstərdiyi hörmət lazımdır. Alıcı diqqət hiss etmək istəyir və onun istəkləri şirkətlər üçün vacib amilə çevrilir.

Müəssisələr müştəri münasibətləri haqqında məlumat toplayır və bunun əsasında alıcı ilə fərdi dialoq qura bilər.

Sistem məlumatları olmadan uğurlu bir loyallıq proqramı qurmaq mümkün deyil. Ona təhlil və iş proseslərini yaxşılaşdırmaq üçün istifadə edilə bilən müştəri məlumatlarının toplanması daxildir. Bu məqsədlə şirkətlər biznes üçün CRM sistemləri tətbiq edirlər. 

CRM sistemi ətraflı müştəri profilini toplayan proqramdır. Ona müştərinin cinsi, yaşı, alış tarixçəsi və marka ilə qarşılıqlı əlaqəsi daxildir. Sistem şirkət və müştərilər arasındakı münasibətlərin bütün tarixini toplayır. 

Adətən, kiçik mağazalar üçün və ya məsələn, ayaqqabı təmiri xidməti üçün pulsuz CRM sistemi – dəftər, ən yaxşı halda Excel cədvəlidir. Bu alətlər əsas məlumatları saxlayır: müştərilərin telefon nömrələri. Kiçik şirkətlər nadir hallarda bu məlumatları istifadə və təhlil edirlər. Müştəri ilə ünsiyyət endirim siyahısı yaratmaq və kampaniyalar barədə SMS bildirişləri göndərməklə məhdudlaşır. 

Orta və böyük şirkətlər müştərilər haqqında daha çox məlumat toplayırlar ― ad, cinsiyyət, yaş, ailə vəziyyəti, peşə, hobbi. Bu məlumat hər bir alıcı üçün fərdi təklif yaratmağa kömək edir. CRM sistemi bu məlumatların rahat saxlanmasını təşkil edir, analitikanı və müştərilərlə ünsiyyət strategiyasının formalaşmasını asanlaşdırır.

Müasir CRM sistemi müştəri ilə ünsiyyət strategiyasını təhlil etmək və qurmaq üçün böyük material təmin edən məlumat bazasını saxlayır. 

Bu gün CRM sistemi gözəllik salonundan tutmuş böyük bir beynəlxalq korporasiyaya qədər hər bir biznes üçün lazımdır. Bu vasitə yeni alıcıları cəlb etməyə və müştəriləri saxlamağa kömək edir. Hətta kiçik biznes bu gün kağız üzərində daimi alıcılar siyahısından ən sadə məlumat bazasına keçir.