Sahibkarların etdiyi səhvlərdən biri də bazar araşdırması aparmadan və rəqibləri öyrənmədən bazara girməsidir. Rəqibləri tanımaq vacibdir ki, bazarda kiminlə baş-başa gəldiyini və onların taksitakısını bilmək uğurun yarısıdır.
Rəqibləri tanımadan biznesi effektiv inkşaf etdirmək mümkün deyil. Çox sahibkar düşünür ki, bazara girərkən dempinq edərək, bazar payı əldə etmək olar. Bu yanlış strategiyadır. Çünki, bir müddət sonra ya qiymətləri yüksəltmək, ya da gəlirsiz işləmək məcburiyyətində qalacaq. Lakin, rəqiblərin zəif yerlərini öyrənərək, dempinq etmədən, düzgün strategiya yaradaraq bazar payı əldə etmək olar.
Rəqiblər haqqında məlumat toplamaq üçün biznes konsultantlar yaxud agentliklərə müraciət etmək məsləhətdir.