Hər bir biznesin əsası satışdır. Hər bir sahibkar bilməli olduğu:
• Maliyyə axınlarını izləmək, yəni büdcə nəyə xərclənir, mənfəət necə əldə edilir;
• Xərclərin necə optimallaşdırıla biləcəyini, şirkətin bazarda hansı yeri tutduğunu, hansı risklərin mənfəətin azalmasına səbəb ola biləcəyini maliyyə təhlilini aparmaq;
• Pul vəsaitlərinin hərəkəti planını formalaşdırmaq və dövriyyə kapitalına nəzarət, maliyyə vəsaitlərini, kreditor və debitor borclarının yenidən bölüşdürülməsini izləmək və sairə.

Az maliyyə savadlılığı əksəriyyət təcrübəsiz sahibkarın başqa bir probleminə səbəb olur – lazımsız xərclər.

Məsələn, avadanlıq almaq əvəzinə icarəyə götürməklə əvəz edilə bilər. Bahalı avadanlıqlara pul xərcləmək həmişə məntiqli deyil. Ayrıca, şəhərin mərkəzindəki nüfuzlu bir ofis əvəzinə, daha əlçatan ərazidə kiçik ofis icarəyə götürmək daha doğru ola bilər. Bu “qənaət” şirkətin işinə təsir göstərməyəcəkdir. Ancaq ümumi xərcləri əhəmiyyətli dərəcədə azaldacaq və çox maliyyə itkisi olmadan biznes ideyanı sınamağa kömək edəcəkdir.

Təcrübəsiz sahibkarların tez-tez Şirkətin inkişafının başlanğıcında büdcənin çox hissəsini boş yerə xərclədikləri əlavə xərclər də var:
• korporativ geyim, lazımsız dəftərxana ləvazimatları;
• ofis üçün bahalı mebel;
• ehtiyac olmayan texnika, qəhvə maşını və ya ofis üçün dekorlar.

Xərclər lazımdır, ancaq işin inkişafına təsir edəcək. Qəhvə maşınının potensial müştərilərin geniş auditoriyasına çatmağa imkan verməsi ehtimalı azdır. Ondansa keyfiyyətli marketinq bunu etməyə kömək edəcəkdir.

Çox vaxt yerli sahibkarlar marketinq xərclərini lazımsız hesab edir, buna məhəl qoymur və bununla da başlanğıcda biznesin effektivliyini azaldır.