Yeni başlayan kiçik biznes və ya fərdi sahibkarın ştata mühasib işə götürmək imkanı yoxdursa, sahibkar özü bu məsələnin öhdəsindən gələ bilər.
Fərdi sahibkar üçün mühasibat uçotunun aparılması mütləq deyil. Pul axınlarını izləmək üçün sadəcə maliyyə qeydlərini apara bilər.
Mikro və kiçik bir müəssisə olaraq MMC mühasibatlığı aparmaq üçün sahibkar kiçik mühasibat kursları keçə və ya çox bacarıq tələb etməyən sadə proqramdan istifadə edə bilər.
Ancaq çətindirsə, bu işi ilkin sənədləri emal edə biləcək bir əməkdaşa həvalə edə bilər.
Rüblük hesabatların verilməsi üçün Dövlət Vergi Xidmətinin vergi ödəyicilərinə xidmət mərkəzlərinə müraciət etmək mümkündür. Hesabatın təqdim edilməsi üçün mərkəzin əməkdaşına müəssisənin və ya fərdi sahibkarın maliyyə əməliyyatları barədə məlumatları təqdim etmək lazımdır.
Lakin, işi asanlaşdırmaq məqsədi ilə mühasibat uçotunun aparılmasını autsorsinq etmək yaxşıdır. Bu, səhvlərdən qaçınmağa və biznesi idarə etməyə daha çox vaxt ayırmağa kömək edəcəkdir.
Mühasibat uçotunu proqram təminatı vasitəsi ilə aparmaq asandır. Belə bir proqram tapmaq çətin iş deyil. Kiçik biznes üçün pulsuz və ya kiçik ödənişli abunə ilə əldə etmək mümkündür.
Həm kiçik bir mağazaya, həm də fabrikə uyğun gələn mükəmməl proqram tapmaq çətindir. Proqram seçərkən, istəklərinizi və yerinə yetirməli olduğu vəzifələri nəzərə almaq lazımdır.
Proqram təminatının üçün əsas vəzifəsi: gəlir və xərcləri daxil etmək, malların və anbarın uçotunu aparmaq, rəqəmlər və qrafiklərlə hesabat hazırlamaq funksiyası olmalıdır. Proqramı kassa aparatı və POS-terminal ilə sinxronlaşdırma mühasibat uçotunu xeyli asanlaşdıracaqdır.