Picture of businessmen’s hands on white table with documents, coffee and drafts

Fərdi sahibkar üçün mühasibat uçotu autsorsinq və tam ştatlı mühasib cəlb etməklə də aparıla bilər.

Mühasibat xidmətləri göstərən şirkətlər Mühasibat uçotu ilə tam və ya qismən məşğul ola bilərlər. Bu halda sahibkar bütün mühasibat və vergi məsələlərini mütəxəssislərə ötürür.

Müsbət tərəfləri: Onlar vergi qanunlarını yaxşı bilirlər və səhvlərdən qaçmaq olar, bu da cərimələr və vergi problemləri riskini azaldır. Sahibkar Mühasibat uçotu ilə məşğul olmaq ehtiyacından azaddır, bu da biznesə daha çox vaxt ayırmağa imkan verir. Xidmət səviyyəsinin seçimi var: uçotun sadə aparılmasından tutmuş tam müşayiətə qədər.

Çatışmazlıqlar: Mühasibat autsorsinq xidmətləri kiçik biznes üçün kifayət qədər bahalı ola bilər. Partnyorun etibarlı və bacarıqlı olması vacibdir, əks halda hesabat və vergi yoxlamaları ilə bağlı problemlər yarana bilər. Mühasib uzaqdan işləyirsə, sahibkar bütün maliyyə proseslərinə tam nəzarət edə bilmir.

Mühasib ştata götürmək Mühasibat uçotu üçün digər bir seçimdir. Bu seçim Sahibkarın bir neçə işçisi olduqda və ya ştatdakı mütəxəssis üçün maaş ödəyəcək qədər böyükdürsə məqbuldur.

Müsbət tərəfləri: sahibkar həmişə Mühasibat uçotu prosesinə nəzarət edə, suallar verə və problemləri həll edə bilər. Mühasib mühasibat uçotu proseslərinə yanaşmada daha çevik olacaq, işin ehtiyaclarına diqqət yetirəcəkdir. Ştatdakı mühasib vergi tutmanın optimallaşdırılması üçün strateji qərarlar qəbul edə bilər.

Çatışmazlıqlar: maaş, vergilər və mühasibin saxlanması üçün digər xərclər yüksək ola bilər. Sahibkar onu işə götürməli və idarə etməlidir ki, bu da əlavə yük ola bilər. Ucuz bir mühasib lazımi biliklərə sahib olmadıqda, mühasibat və hesablamalarda səhvlərə səbəb ola bilər.