Marketinq sayəsində istehlakçılarla ünsiyyət yaxşılaşır.

Hədəf auditoriyasının ehtiyaclarına və xüsusiyyətlərinə diqqət yetirməklə düzgün ünsiyyət kanallarını seçmək və rəy almaq daha asandır. 

Müştəri ilə eyni dildə düzgün ünsiyyət qurduqda, o eşidildiyini, başa düşüldüyünü, dəyərlərini onunla bölüşdüyünü hiss edir və nəticədə müştərinin loyallığı artırır. Bundan başqa, marketinq auditoriya ilə ünsiyyətdə əsas səhvlərdən qaçmağa yardım edir. 

Marketinq müəssisənin resurslarına qənaət edə bilər. Anlamaq lazımdır ki, marketinq müəyyən investisiyalar tələb edir, eyni zamanda müəssisəni lazımsız xərclərdən qoruyur və əvvəlcədən yüksək effektiv tədbirlər görməyə imkan verir. Bu, sosial şəbəkələrdə reklamları hədəf almadan, yəni müəyyən bir kateqoriyaya yönəlmədən yayımlamağa imkan verir. Ancaq hədəfləmə ilə reklam daha səmərəli işləyəcəkdir. Axı, riskə gedərək, təsadüfi olaraq müəyyən bir mal ala və uduza bilərsiniz. Hədəf auditoriyasının əksəriyyətinin mütləq bəyənəcəyi bir şey seçə bilərsiniz. Kor-koranə hərəkət etməkdənsə, ən azı marketinqə bir az sərmayə qoymaq və ya pulsuz vasitələrdən istifadə etmək daha yaxşıdır.

Marketinq müştəri yönümlü biznesin əsasını təşkil edir. Bütün mövcud vasitələrdən istifadə etmək lazım deyil, bəzi yerlərdə yalnız sağlam düşüncə kifayətdir. Marketinqin əsas ideyasını rəhbər tutmaq vacibdir: işin mərkəzində şirkətin məhsuluna uyğun gələn müştərinin ehtiyacları və maraqları var. Əks təqdirdə, sahibkarın etdiyi şey yalnız özü üçün lazım olacaq və heç bir reklam hiyləsi müştəriləri müntəzəm alış-verişə sövq etməyəcəq. 

Uğurlu fəaliyyət və inkişaf üçün marketinq vasitələrindən istifadə etmək mütləqdir.