Biznes planının vacib hissəsi – marketinq strategiyasıdır. 

Marketinq müştərilərin cəlb edilməsinə cavab verir, ona görə marketinq məqsədlərini biznesin təyinatından başlayaraq təyin etmək lazımdır. 

Məsələn, məqsəd mənfəəti 20% artırmaqdır. Marketinqin bu işdə necə kömək edə biləcəyini anlamaq lazımdır.

Ona görə də, bu bölmədə hədəf auditoriyanın qısa təsvirini, hədəf auditoriyanın ödəmə qabiliyyətinin qiymətləndirilməsini, məhsulun rəqabət üstünlüklərini, Qiymət strategiyasını və Reklam taktikasını təyin etməlisiniz.

Məhsulun rəqabət üstünlükləri müştərinin nöqteyi-nəzərini və hədəf auditoriya haqqında toplanmış məlumatlara əsasən qiymət strategiyasını qiymətləndirmək lazımdır. 

Məhsul üçün uyğun olan reklam kanallarından istifadə etmək məsləhətdir.

Sonra, hərəkətləri planlaşdırmalı və xərc maddəsini iş planının büdcəsinə daxil etməlisiniz. 

Satış strategiyası rəqəmlərə və bazardakı real vəziyyətə əsaslanmalıdır. Satışın artması fəaliyyət sahəsinin orta göstəricisinə uyğun olmalıdır. Ona görə də bu göstəricini təhlil və təyin etmək lazımdır. Satışları orta göstəricidən çox artırmaq mümkün olmayacaq.

Seqmentdəki alıcılarının sayını, aylıq birbaşa satış xərclərini, hər məhsul xəttinin gəlirini və satış taktikasını təyin etmək lazımdır.

Seqmentdəki alıcıların sayı həqiqi satış maksimumunu anlamağa kömək edir. Satış taktikası müvafiq olaraq satış tunelinə uyğun edilməlidir, yəni müştərinin məhsula olan marağından başlayaraq onun əldə etməsinə qədər yolu.

Marketinq strategiyasında olduğu kimi, konkret tədbirlər planlaşdırılmalı və büdcəyə lazımi xərclər qoyulmalıdır.

Bu bölmələr şirkətin gələcək strategiyasını planlaşdırmağa və müəyyənləşdirməyə kömək edəcəkdir.

Davamı izləyir…