Şirkət adı brendinqin vacib hissəsidir. 

Adı oxumaq, yadda saxlamaq və marka haqqında lazımi bilgilər yaratmaq asan olmalıdır. 

Əvvəllər, çox sahibkar öz şirkətlərini uşaqlarının adları ilə adlandırırdı və adların əksəriyyəti eyni olduğundan, qeydiyyata alınarkən adlara nömrələr əlavə edildi, məsələn, yaradıldığı il və ya qeydiyyat üçün məsul işçinin təklif etdiyi digər rəqəm yaxud hərf. Beləliklə, bir-birinə bənzər “şirkət 97” və bənzər adları olan şirkətlər meydana çıxdı.

Bir şirkətin adını seçərkən, mövcud şirkətlər, domenlər, sosial şəbəkələrdəki səhifələr üçün adları yoxlamaq və araşdırmaq lazımdır. Şirkətin adı və Veb saytının ünvanı fərqli olarsa, müştərilər çaşacaq, şirkəti onlayn tapmaqda çətinlik çəkəcəklər. 

Məşhur .az və .com zonalarında artıq çox az ad qalıb.  Digər – yeni domen zonalarında variantları nəzərdən keçirə bilərsiniz: .online, .fashion, .cafe, .finance və s. Onlardan bəziləri marka adına yaxşı yaraşacaq.

Düzgün yadda saxlamaq üçün marka adını müxtəlif kanallarda təkrarlamaq lazımdır: saytda, sosial şəbəkələrdə, reklam bannerlərində, domen adında.

Şirkət adını seçərkən nələrə diqqət etməlisiniz?

Ad qısa və tutumlu olmalıdır. Qısa və tutumlu adlar daha yaxşı yadda qalır. Onları qrafik formada göstərmək daha asandır. 2-3 sözdən ibarət ad markanın mahiyyətini yaxşı əks etdirə bilər, lakin sonra dizaynerlər üçün loqotip və qablaşdırma dizaynına uzun bir cümlə yazmaq daha çətindir. Bu vəziyyətdə, məsələn, ikinci ad kimi – baş hərflərdən qısaldılmış ad qoymaq çıxış yoludur.

Fərqli dillərdə yaxşı səslənməlidir. Digər ölkələrdə və ya dillərdə adla istənməyən mənalarının olub olmadığını yoxlamaq vacibdir. Yəqin ki, xarici tərəfdaşları dillərində çox yaxşı olmayan bir ad və ya məna ilə şoka salmaq istəməzsiniz.

Davamı gəlir…