Şirkət üçün ad tapdıqdan sonra onu patentləşdirmək lazımdır. 

Markanı saxtakarlıqdan qorumaq üçün onu ticarət markası kimi qeydiyyatdan keçirmək vacibdir. 

Ancaq mal və xidmətlər sinifində yeganə olacaq ad seçməlisiniz. Qeyd etmək lazımdır ki, müxtəlif siniflərdə adlar üst-üstə düşə bilər.

İlk addım – rəqiblərinizi araşdırmalı və seçilmiş adın digər markaların adları ilə uyğun olmadığından əmin olmalısınız. Çünki bu, gələcəkdə imicin yaradılmasına və formalaşmasına mane ola bilər. Potensial müştərilər rəqiblərlə qarışdıra bilər. Adlar çox oxşardırsa, oxşar qeydiyyatdan keçmiş markanın sahibinin məhkəməyə müraciət etməsi riski var.

Şirkət üçün ad necə seçilir?

– İşinizi təsvir edən açar sözləri birləşdirin və neologizmlər yaradın

– Assosiasiyalardan istifadə edin

– Frazeologiyalardan istifadə edin. Ancaq başa düşmək lazımdır ki, bəzi frazeoloji vahidlərin arzuolunmaz mənaları ola bilər.

– Bənzərlik prinsipi ilə sözlər yaradın. Təkrarlama etmək və ya qısa sözləri qafiyələmək mümkündür, məsələn Tik-Tok kimi.

– Adınızı markaya çevirin: şirkəti soyadınızla adlandırın.

– Mədəni istinadlardan istifadə edin. Məsələn, məşhur bədii ədəbiyyatdan adlar seçin.

– Adınızı başqa bir sahədən ahəngdar bir söz edin.

– Adlar üçün nadir hallarda istifadə olunan, lakin şirkət dəyərlərini yaxşı çatdıran nitq hissəsindən istifadə edin.

Neyminq şirkət qurarkən sahibkarlar tərəfindən çox zaman nəzərə alınmayan vacib bir hissədir. Doğru ad yaradan və brendbuk hazırlayan Kreativ agentliklərə müraciət etməyi məsləhət görürük. Azərbaycanda bu cür xidmətlər digər ölkələrdəki kimi bahalı deyil.