CRM sistemləri toplanmış məlumatlar əsasında müştəri üçün maraqlı ola bilən məhsulları müəyyən etmək imkanı verir.

Şirkət əvvəlki alışlarına əsasən müştəriyə faydalı məhsulun çarpaz-satışını (kross-selling) yaradır. CRM sistemləri sayəsində şirkətlər satın alma ehtimalını artırır. 

Müştəri oyun konsolu əldə edibsə, ona populyar oyun təklif etmək olar. Avtomobildə qış təkərləri alışı olubsa, salonun quru təmizlənməsini təklif edə bilər. Saç düzəldibsə, populyar saç baxımı prosedurlarını təklif etmək olar. 

Müştərilər uzun müddət sonra da geri qaytarıla bilər. O, uzun müddət alış-veriş etmirsə, ona imtina edə bilməyəcəyi cəlbedici bir təklif edərək onu geri qaytarmaq mümkündür.

Təhlil əsaslı CRM sistemləri marketinq fəaliyyətinin effektivliyini artıra bilər. Alınan məlumatlara əsasən fərdi təkliflər hazırlamaq mümkündür. Müştərini maraqlandıran mallar kateqoriyasına fərdi kuponlar, sərfəli endirimlər təqdim etmək olar. Hədəflənmiş mesajlar standart kütləvi SMS və reklamdan daha effktli olur. 

Müştəri özünü dəyərli və özəl hiss etməkdən məmnun olur. Şirkət və təkliflər ona bu hissi verirsə, o zaman ona sadiq olur və mütəmadi olaraq mallarını alır və ya xidmətlərindən istifadə edir.

Müsbət təcrübə şirkətin müştərisinin qohumları, tanışları, dostları və həmkarlarına onun haqqında danışmağa sövq edir. Potensial müştərilər reklamdan daha çox insanların tövsiyələrinə etibar edirlər.

Yalnız CRM sistemini tətbiq etmək kifayət deyil, həmçinin kassada kartların işlənməsinə cavabdehdir. O, endirim məbləğini, loyallıq ballarını hesablayır və məlumatları toplayır. Alınan bu məlumatlardan müştərilərlə kommunikasiyada istifadə etmək vacibdir.