Bureau of Labor tərəfindən aparılan araşdırmalara görə, 10 yeni müəssisədən 2-si fəaliyyətinin ilk ilində bağlanır. Startup Genome-a görə, 10 startapdan 9-u uğursuz olur. Kiçik və böyük şirkətlər ilk fəaliyyət ilində etdikləri səhvlər oxşardır.

Biznes ilk növbədə analizdən başlamalıdır. Hər hansı bir iş üçün məhsulun həqiqətən lazım olub olmadığını anlamaq vacibdir. Biznes plan hazırlamadan əvvəl hədəf auditoriyanı, bazarı, rəqibləri təhlil etmək lazımdır. Təəssüf ki, əksər hallarda yerli sahibkarlar bazar araşdırmalarına məhəl qoymurlar, ona görə də uğursuz olurlar.

Pis bildiyiniz bir şeyi satmağın mümkün olmadığını bilmək vacibdir. Satışa planlaşdırılan məhsul yalnız bölgədə tələbin və gəlir baxımından sərfəli olması yetərli deyil, həm də satıcı üçün başa düşülən və bilinən olmalıdır.

Məhsulu seçmək və hərtərəfli öyrənmək vacibdir. Maraqlandığınız məhsulu seçib, onunla işləmək lazımdır.

Yalnız ideyanın olması biznesin uğurlu inkişafı üçün kifayət deyil. İnkşafa başlamazdan əvvəl sahibkara aydın fəaliyyət planı qurmaq vacibdir.

Biznes plana aşağıdakıları daxil olmalıdır:
• Satmağı planlaşdırdığınız məhsul/xidmətlərin təsviri;
• Hər istiqamət üçün lazımlı xərclər hesablanır;
• Potensial mənfəət hesablanır;
• Şirkətin əsas məqsəd və vəzifələri təsvir edilir;
• Məqsədə çatmaq üçün lazım olan hərəkətlərin ardıcıllığı və sairə.

Biznes plan, hüquqi şəxs statusu almadan əvvəl bütün mümkün riskləri hesablamağa və müəyyən bir işin prinsipcə nə qədər sərfəli olacağını müəyyənləşdirməyə imkan verir. O, “bələdçi” rolunu oynayır və nəzərdə tutulan yolla getmək imkan verir.