Biznes etiketin əsas prinsipləri hörmət, peşəkarlıq, effektiv ünsiyyət və məxfilikdir.
Bir-birinə hörmət və nəzakət müsbət və məhsuldar bir iş mühiti yaratmağa kömək edir, peşəkar münasibətləri gücləndirir, uğurlu komanda q
arşılıqlı əlaqəsini təşviq edir.
Bunun üçün işgüzar leksikon istifadə olunur, kobudluq və ya ədəbsiz ifadələrə yol verilmir, hər şeydə dəqiqliyi qorumaqdır. Həmkarların fikirlərinə hörmətlə yanaşmaq, başqalarının şəxsi məkanına və vaxtına hörmət etmək, e-poçt və iş söhbətləri ilə ünsiyyət qurarkən işgüzar yazışma qaydalarına riayət etməkdir.
Peşəkarlıq, iş mühitində vaxt və öhdəliklərə hörmətlə yanaşmaq, tapşırıqları vaxtında yerinə yetirmək, son tarixlərə riayət etmək, habelə planlarda mümkün gecikmələr və dəyişikliklər barədə xəbərdarlıq etmək kimi etibar və hörməti nəzərdə tutur.
Yüksək bacarıq səviyyəsi və problemləri effektiv şəkildə həll etmək və düşünülmüş qərarlar qəbul etmək bacarığı da biznes etiketdir.
İşgüzar danışıq metodlarının öyrənilməsi və təkmilləşdirilməsi daha inamlı və uğurlu bir həmsöhbət olmağa imkan verir. Məqsədlərə çatmağa və tərəfdaşlarla uzunmüddətli münasibətlər qurmağa kömək edir.
Məxfilik korporativ məlumatlarının: müştərilərin, tərəfdaşların, həmkarların şəxsi məlumatları və ictimai yayım və ya giriş üçün nəzərdə tutulmayan digər məlumatların qorunması deməkdir.
Məxfiliyin qorunması iş mühitində etimadın yaranması və bütün tərəflərin maraqlarının qorunması üçün vacibdir. Məxfi parollar və təhlükəsiz saxlama metodları ilə elektron məlumatların və faylların təhlükəsizliyini təmin etmək vacibdir. Təşkilatda müəyyən edilmiş məxfilik siyasətlərinə və qaydalarına əməl edin.