Sorry, this entry is only available in Azərbaycanca and Русский. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in this site default language. You may click one of the links to switch the site language to another available language.

Brendin sıfırdan inkişafı, proseslərin asan qurulması üçün Franşiza üzrə biznes yaratmaq mümkündür.

Franşiza – başqa bir markanın adından biznes aparmaq və onun təkmilləşdirmələrindən istifadə etmək üçün icazə: ad, dizayn, istehsal texnologiyası, korporativ standartlar, patent hüquqları və ixtiralardır.

Bu o deməkdir ki, müəyyən müddət ərzində biznes qurmuş dünya şöhrətli şirkət, ticarət markası adından biznes aparmaq hüququ verir. Franşiza satıcısına “françayzer”, alıcıya isə “françayzi” deyilir.

Françayzi franşiza əldə edərkən və işlədərkən, markaya lisenziya üçün ödəniş edir, işə başladıqdan sonra isə royalti — aylıq sabit ödəniş və ya dövriyyədən faiz ödəyir.

Franşizanın mahiyyəti odur ki, sahibkar müəyyən resurslar əldə edir, brendin qaydalarına tabe olur, lakin işin böyük hissəsini müstəqil həyata keçirir.

Franşizanın həm üstünlükləri, həm də mənfi cəhətləri var.

Franşiza səhv etməməyə kömək edir. O, bir çox sadə, lakin xüsusi məsələləri aradan qaldırır: hansı vergi rejimi seçmək, harada bina kirayə götürmək, şirkət daxilində uçotun aparılması, hansı təchizatçılara etibar etmək olar və sairə sualları aradan qaldırır.

Orta hesabla, françayzi avadanlıq və digər məcburi xərclərdə 20% qənaət edir. Yalnız doğru və daha ucuz satın alma təşkil edir, müvafiq personalı işə götürmə tövsiyə edir, daha az xərclərlə müştərilər cəlb etməyə imkan verir.

İaşə sahəsində Brend çox vacibdir. O, ziyarətçiləri cəlb edərək müəyyən keyfiyyətin təminatçısı kimi çıxış edir.

Royalti – öz biznesini açarkən yaranmayan xərclərdir. Artıq franşizanın seçimi mərhələsində anlamaq lazımdır ki, brend bu pulu nəyə görə alır və o sizə hansı dəstəyi verəcək.