Sorry, this entry is only available in Azerbaijani and Russian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in this site default language. You may click one of the links to switch the site language to another available language.

Çox vaxt sahibkarlar keyfiyyətli bir məhsulun marketinq, tanıtım və reklam olmadan istehlakçını özünə cəlb edəcəyini düşünürlər.

Biznes yeni bir sahədə öndər olsa da, tezliklə bazarın bir hissəsini ələ keçirəcək rəqiblər meydana çıxacaq. Bazara şirkəti rəqiblərindən fərqləndirəcək təklif etmək vacibdir.

Müştərilərə unikal xüsusiyyətləri olan bir məhsul təklif etmək, bu barədə reklam kampaniyasında, xidmət prinsiplərində və sairə vasitəsilə məlumatı çatdırmaq lazımdır. “Aşağı qiymət”, “müştəriyə xüsusi yanaşma” şüarlarına etibar etmək lazım deyil, bunlar istehlakçının inanmadığı ümumi sözlərdir. Onları maraqlandırmaq və cəlb etmək üçün alıcıların ehtiyaclarını, qorxularını və istəklərini öyrənmək lazımdır.

Müştərilərə ehtiyacı olmadığını satmaq çətindir. Alışın birdəfəlik olmaması isə daha çətindir. Marketinq auditoriyanın hər zaman aydın olmayan, həqiqi ehtiyaclarını müəyyənləşdirməyə imkan verir. İstehlakçı üçün daha vacib olanı anlamaq lazımdrı: rahatlıq, estetika, əlçatanlıq, keyfiyyət və ya müəyyən parametrlərin birləşməsi.

Qiymətin yüksək və ya aşağı olması o qədər də vacib deyil (marketinq mühasibatın işinə də təsir edə biləcək alətdir). İstehlakçı qiymətin ədalətli olduğunu başa düşməlidir, o nə üçün bu dəyəri ödəməlidir. Marketinq sayəsində şirkət öz sahəsindəki qiymətləri, istehlakçıların ödəmə qabiliyyətini müəyyən edərək, bu çərçivədə fəaliyyət göstərə biləcəkdir. Məhsul haqqında reklam mesajındakı qiymət və onun “əsaslandırılması” hər bir istehlakçı seqmentinin maraqlarından asılı olaraq fərqli görünəcəkdir. Marketinq sayəində daha çox nəyi maraqlandıracağını söyləyəcək: “1 qiymətə 2-si“ aksiyası, endirimlər və ya hədiyyələr.

Müştəri məlumatları istehlakçını harada axtaracağını və məhsulu necə almağa hazır olduğunu göstərəcək – internetdə və ya ənənəvi mağazada, əvvəlcədən sifariş və ya satışı gözləyəcək, nağd və ya kartla ödəyəcək.

Müştəriyə rahat olmalıdır, əks halda heçnə almayacaq və ya nadir hallarda alacaq.