Sorry, this entry is only available in Azerbaijani and Russian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in this site default language. You may click one of the links to switch the site language to another available language.

Sosial şəbəkələr son illərdə çox populyardır. İstifadəçilər səhər oyandıqda ilk olaraq öz telefonlarını yoxlayaraq, sosial şəbəkələrdəki yenilklərə baxırlar. Ona görə onlar mal və xidmətlərin reklamı üçün geniş istifadə olunur. 

Reklam üçün bloger və influencerlər geniş istifadə olunur. Onların auditoriyasına məlumatın çatdırılması satışlara təsir edir. Amma bunun effektiv olması üçün uygun olan auditoriyanı seçmək gərəklidir. İnfluencerin izləyicilərinin sayının çox olması, onun vasitəsi ilə yerləşdirilən “product placement” effektiv olmasına dəlalət etmir. Ona görə seçim edərkən diqqətli olmaq lazımdır.