Sorry, this entry is only available in Azerbaijani and Russian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in this site default language. You may click one of the links to switch the site language to another available language.

Mükəmməl insanlar və şirkətlər yoxdur.

Müdriklər deyib ki, işləməyən səhv etməz. Ancaq şirkətlərin ən böyük səhvi, özlərini doğrultmağa və başqalarını günahlandırmağa çalışmaqdır, ən pisi ilə müştərilərini günahlandırmaqdır.

Tez-tez şikayətlərlə qarşılaşırıq. Bu şəxslərin arasında məşhur insanlar, blogger və inflyueserlər də olur. Narazılıqlarını sosial şəbəkələrdə açıq şəkildə ifadə edərkən, şirkətin imicinə böyük zərbə vururlar. Çox vaxt PR şöbəsi bu şəxslə danışıqlar aparmağa, onun problemini həll etməyə söz verir və statusun sosial şəbəkələrdən silinməsini xahiş edir. 

Bu səhv addımdır, halbuki bu cür hadisələr fayda ilə istifadə edilə bilər. Üzr istəyib, səhvini düzəldəcəyinə söz verib, vədini yerinə yetirmək və digər müştərilərlə belə halların olmasının qarşısını ala bilər. Bunlara əlavə olaraq “inciyən” müştəriyə (və ya müştərilərə) üzrhaxlıq bonusları da hədiyyə etmək lazımdır. Bu addım müştərilərin etibarını qazanmağa və yeni alıcıları cəlb etməyə kömək edir. 

Nə qədər çətin olsa da, səhvlər ictimai şəkildə etiraf edilməlidir. Çünki bunu etməyin səbəbləri var:

1. Üzr istəyərkən heç də axmaq görünməyəcəksiniz,əksinə. Səhvi etiraf edə bilmək ağıl və adekvatlıq əlamətidir.

2. Səhvi etiraf etmək dürüstlükdür və dürüstlüyün nümayişi müştərilərdə sizə qarşı daha çox etibar yaradır.

3. Səhv etirafı marketinq şablonları və ya ştamplar deyil, markanın arxasında insanların olmasıdır.

Heç kim ruhsuz şirkətləri sevmir, insanları sevir və bu da markaya münasibəti formalaşdırır. İnsanlar səhv edir, ona görə də səhv etdikdə, etiraf edin və üzr istəyin.

Qələbələr həmişə ümumidir, məğlubiyyət həmişə birinci şəxsindir. Lider şəxsən öz adından üzr istəməlidir, “biz üzr istəyirik” və “biz səhv etdik” ifadələri işlətmək isə kimin günahkar olmasını, kimin üzr istəməsini qeyri-müəyyən və qeyri-səmimi edir.

Tarix göstərir ki, etiraf strategiyası işləyir, səhvləri etiraf edən və üzr istəyən şirkətlərin satışları artır, əks addım atanlr və başqalarını günahlandıranlar isə tarixə qovuşur.