Sorry, this entry is only available in Azerbaijani and Russian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in this site default language. You may click one of the links to switch the site language to another available language.

Müştəri ilə yaxın dostluq münasibəti ünsiyyətdə psixoloji komfort zona yaratsa da, öz üstünlükləri və qüsurları var.

Üstünlükləri:
• Müştəri daha səmimi olacaq, şirkəti isə daha pozitiv şəkildə qəbul edir.
• Satış meneceri müştəridən sorğuları prioritet olaraq ala bilər, faktlarla hərəkət etmə imkanı, təxmin edərək deyil.
• Müştəridən alınan məlumatlar əsasında öz mal və xidmətlərini yaxşılaşdırmaq imkanı qazanır.
• Kommersiya departamenti isə daha yüksək satışlar həyata keçirir.

Qüsurlar:
• Müştərini çox yaxın öyrənmək cəhdi olsa, onun şəxsi zonasına müdaxilə oluna bilər.
• Çox yaxın münasibət yersiz və zəhlə tökmə kimi qəbul oluna bilər.
• Müştəridən hər hansısa məxfi məlumat aldıqda, ona qarşılığında hədiyyə etmək lazım olacaq.
• Yaxınlıq hər bir müştərinin öyrənilməsi deməkdir, ona görə belə məlumatların toplanması çox baha başa gələ bilər.