Sorry, this entry is only available in Azerbaijani and Russian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in this site default language. You may click one of the links to switch the site language to another available language.

İşinizi inkişaf etdirməyin yeni yollarını tapmaq məsələsi hər zaman aktualdır. Rəqablərdən öndə olmaq  və işinizi davamlı inkişaf etdirmək üçün şirkətin strategiyalarını mövcud bazar vəziyyətinə uyğunlaşdırmaq lazımdır.

Biznesi yaxşılaşdırmaq üçün hədəfləri yenidən nəzərdən keçirmək lazımdır. Biznesib hansı fikirlə başlamışdı və məqsəd nə idi. Alınırmı? Alınmırsa, səhv harada baş verib. Əmin olmaq üçün daim özünüzü yoxlamaq lazımdır. Fikriniz yayınsa, biznesdə problemlər yaranacaq.

Hədəflərinizi tez-tez nəzərdən keçirərək hələ də doğru yolda olduğunuzdan əmin olmalısınız. İş böyüdükcə və dəyişdikcə, başlanğıcda qurulmuş planları dəyişdirmək lazım ola bilər. Ancaq onları xatırlayırsınızsa, diqqətinizi lazım olduğu yerdə saxlaya və edilməsi lazım olanı bitirə bilərsiniz.

Marketinq siyahısına mövcud və yeni müştərilər daxil edilməlidir. Artıq mövcud olan müştərilərdən istifadə biznesinizi inkişaf etdirmək üçün sürətli və ucuz bir yoldur. Bununla birlikdə, yeni müştəriləri cəlb etmək və köhnələrini maraqlandırmaq üçün, xidmətlərinizdə və ya Məhsullarınızdakı hər hansı bir dəyişiklik barədə insanları məlumatlandırmaq üçün e-poçt və mesaj kampaniyalarından istifadə etmək vacibdir.

Reklam materialları göndərməklə məhsulunuzdan faydalanmağın yeni yolları barədə məlumat verə bilərsiniz. İnteqrasiya olunmuş çox kanallı yeni marketinq kampaniyaları hədəf auditoriyanıza çatarkən tək kanallı reklamdan iki qat daha təsirli olur.

Vebinarları təkrar istifadə edilən yaxşı məlumat mənbəyi ola bilər. Mümkün qədər çox insanı maraqlandıracaq geniş, səhə ilə əlaqəli bir mövzu ilə başlayın və sonra onu inkişaf etdirin.

Təcrübə qazandıqca bu təcrübə sahəsi maraqlı müştərilər tapmaq üçün əla yer olacaqdır.