Satışları artırmağın ən doğru yolu ilk öncə markanı tanıtmaq, sonra təklif edilən mal, xidmət yaxud franşiza olduğu halda təqdim etdiyiniz xarici markanı müştərilərə çatdırmaq üçün reklam kampaniyası keçirilməlidir. 

İlk öncə reklam daha geniş və həcmli olmalıdır ki, məlumat yayılsın və tanınsın. İkinci etap isə tanınmış markanın yadda qalması və müştəri cəlb etməsi üçün davam etdirilməldir.

Təəsüf ki, bir çox iş adamları bunu inkar edərək, reklama xərc kimi yanaşır. Amma bu xərc deyil, investisiya kimi qiymətləndrilməlidir. Yatırılan bu investisiya özünü doğrultmalıdır və satışları artıraraq geri qayıtmalıdır.

Ümumimliklə, dünyada reklam xərcləri ümumi gəlirin 2-4% civarında təyin edilir.